آواجانآواجان، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

.♥.هنرنمایی های آوا خانمی.♥.

وسایل لازم برای درست کردن مبل ملوسک.♥.♥.

1392/1/5 12:23
987 بازدید
اشتراک گذاری

در اینجا می خوام براتون بگم که من و آوا این مبل و چه جوری درست کردیم.цветок

از اونجایی که من و دخترکم هر چی دور ریختنی می بینیم جمع می کنیم که با اونا  کاردستی های قشنگ درست کنیم.цветок

این مبل هم با استفاده از یکی از اون دور ریختنی ها درست کردیم.شما هم می تونین این کاردستی قشنگ و زیبا رو با کوچولوهای نازتون درست کنین. цветок

pixel art - 4تا قوطی پودر رخت شویی

pixel art - کاغذ رنگی

pixel art - چسب آبی - تفنگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زینب
16 بهمن 91 6:05
چه دختر نازی خدا براتون حفظش کنه ممنون از حضور گرمتون با افتخار شما هم لینک شدید
مامان هدیه
17 بهمن 91 11:08
سلام
خوشحال شدم به ما سر زدین با اجازه من لینکتون می کنم
راستی اوا جون خیلی هنرمند

.................
مرسی عزیزم