آواجانآواجان، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

.♥.هنرنمایی های آوا خانمی.♥.

مسابقه .♥.♥.

1391/11/24 20:45
327 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com barrinhas gif gif mail.gif

من و آوا از طرف دوست خوبمون مامان آنی(ویانا جوجوی زندگی ما)به یه مسابقه دعوت شدیم.

منم مثل بقیه نمیدونم از کجا شروع شده و به کجا ختم میشه .

فقط میدونم که تو این مسابقه باید دلایل ساخت وبلاگمون رو بگیم.

سه تا از دوستای خوبمونو به این مسابقه دعوت کنیم.

منم سه تا از دوستای خوبمون و دعوت میکنم.

یاسمین ستاره روی زمین

دخملی جون

هدیه خانم مغز بادوم

من نازگلم رو دوست دارم و به خاطر همین این وبلاگ برای یادگاری براش درست کردم.

دوست دارم دخترکم وقتی بزرگ شد بدونه چقدر هنرمند بوده و چه هنرنمایی های قشنگی میکرده و مامانی چه جوری کمکش می کرده تا هنرمند باقی بمونه.

این وبلاگ رو درست کردم تا کاردستی هایی رو که من با آوا درست میکنم و همه ببین و مامانا با نگاهی تازه و نو با نی نی هاشون کاردستی های جدید و زیبا درست کنن.

totalgifs.com barrinhas gif gif mail.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان هدیه
24 بهمن 91 19:59
سلام مرسی که مارو دعوت کردید اما میشه دقیقا بگید چه کار باید انجام بدیم


................
چشم
یاسمین
25 بهمن 91 6:00
سلام،ممنون از دعوتت.یعنی منم باید بگم هدفم از ساخت وبلاگ چیه؟یه کم برام توضیح میدی خانومی.
مامان ملیسا و مهدیس
25 بهمن 91 16:32
واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک


...................
مرسی دوست خوبم
یاسمین
25 بهمن 91 20:00
تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست،اما دوستی ها هیچ وقت نمی میرند..ولنتاین مبارک
مامان هدیه
26 بهمن 91 10:02
سلام ولنتاین مبارک
مامان مهديس و مليسا
26 بهمن 91 13:59
سلام عزيز دلم خوفي؟دخملاي من تو مسابقه زيباترين دخمل ني ني وبلاگي شركت كردن خواهش ميكنم بريد بهشون راي بديد قول ميدم وقت نازتون رو زياد نگيره!!!
بايد بريد كد دخملام رو به اين آدرس ايميل كنيدgerafist.yang23@yahoo.com
كد مهديسم 110 و كد مليسا جونم 111 است منتظر راي هاي شما نازنينان هستم


.................
چشم حتما
مامان نیروانا
28 بهمن 91 16:58
دلایل خاصت رو دوست دارم، مامان ِ هنردوستِ هنرپرور

......................
ممنون از لطفتون