آواجانآواجان، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

.♥.هنرنمایی های آوا خانمی.♥.

زیاد یا کم .♥.♥.

1392/2/3 19:06
243 بازدید
اشتراک گذاری

زیاد یا کم؟

niniweblog.com

مامان جونم

دوست دارم

یه عالمه


niniweblog.com

یه عالمه

اگه بگم

بازم کمه


niniweblog.com

یه عالمه

چقد میشه؟

زیاد یا کم ؟


niniweblog.com

دوست دارم

اندازه

عروسکم


niniweblog.com

دوست دارم

اندازه

بابا جونم


niniweblog.com

راستی چقد

دوست دارم؟

نمیدونم

niniweblog.com

"جعفر ابراهیمی"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

☆ یاسمین ☆
4 اردیبهشت 92 18:44
یه شعر قشنگ دیگه.مرسی مامانی. یه عالمه،اندازهء قلب مهربونت میشه آوا جونم.
مسیحا
6 اردیبهشت 92 19:49
سلام ناز کوچولو، انشالله همیشه شاد باشی ، اگه خواستی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم

........................
سلام خانمی با افتخار شما لینک شدید